Искам да поговорим за:
1. Филмите, които харесваме, дори обичаме, но които не сме очаквали да ни харесат, не са типични за нашия вкус, не са в любимия ни жанр, критиците са определили като много лоши, имат нисък рейтинг, клиширани са, имат дебелашки и циничен хумор, или други причини.
2. Филмите, които изобщо не са ни впечатлили, въпреки че сме имали големи очаквания към тях. Примерно, филм с любим актьор/актриса, любима поредица, любима тема, изключително висок рейтинг и добри отзиви, препоръка от близки приятели, и друго, за каквото се сетите.
Вярвам, че ще изскочат интересни и забравени заглавия.
Започвам с няколко заглавия:
Нетипични филми, които харесвам:
1. "Знам какво направи миналото лято" - И на 12, и сега, все ми харесва. Успява да задържи интереса ми и ужасът в историята не ми стои нелепо и тъпо, дори напротив. Но само първата част има това въздействие.
2. "Зелена карта" - не, че е непременно лош филм, но сякаш е потънал в забрава и никой не го споменава никъде. А за мен е любима история с Жерар Депардийо.
3. "Когато се обади непознат" - този определено няма същия чар, както, когато бях тийнейджър, но завинаги ще ми остане любим, заради атмосферата и невероятната къща, която показват.
4. "Семейство Симпсън" - няма човек, в моето обкръжение, който да харесва сериала и никой от приятелите ми не би седнал да го гледа с мен. Въпреки това, за мен е едно от най-готините неща, излизали някога в ефир.
5. Няколко от ранните филми за Барби - хаха, въпреки годините си вече, ВИНАГИ ще предпочитам Барби като Рапунцел, а не Tangled.
6. "Crazy/Beautiful" - абсолютно клиширана история за богаташко момиче, което има проблеми с поведението и забранените вещества и бедно латино момче, с което се влюбват. Но... също съм го заобичала в ранна възраст и не мога да не го обичам.
7. "Мрачна вода" - с Дженифър Конъли. Ниска оценка в imdb, не много плашещ трилър, но мен тази история ме разчувства и въвлече.
8. "Зелена книга" - изобщо, ама изобщо не очаквах да ми хареса.
9. "Сексът и градът" сериалът - също имах огромни предразсъдъци, но го изгледах на един дъх почти.
Филми, които НЕ харесах, въпреки масовите препоръки, моите очаквания и надежди.
1. Филмите по Никълъс Спаркс - Като започна с "Тетрадката" и "Незабравимата". Така и не ме докоснаха. Може би единствено "Последната песен" с Майли Сайръс ми се стори интересен.
2. "Роди се звезда" - филмът си струва едно гледане, но не успя да ме впечатли много.
3. "Мамма миа" - ами... просто не обичам мюзикъли.
4. Wild Things - от години го отлагах и не можех да го оставя без гледане. Все пак е известен филм от 90-те. Освен да оглеждам Денис Ричардс, друго не ми хареса.
5. Leap Year - толкова исках да ми хареса. Съдържа перфектна формула за моя вкус - любовна история, тучни ирландски пейзажи, уникална история за легендата за високосната година, но уви.
6. Послепис: Обичам те - също като горния. Само красивите гледки ми харесаха.
P. S. Установих няколко неща - вкусът ми наистина се променя с годините, макар и съвсем малко, и че трябва да гледам отново филми, на които някога съм дала високи или ниски оценки. Също така съм спряла да гледам и харесвам кино, което е много арт и много хвалено.