Фигурно пързаляне - 9

  • 49 570
  • 741
  •   1
Отговори
# 195
  • София
  • Мнения: 1 139
Шошулчо, емоционален зрител съм, но гледам да се контролирам. 😁
Шома Уно има нужда от треньор, като гледам как се размаза многократно вчера, е наложително, преди да се претрепе. 😱

# 196
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Гледам сега на запис галата.
За Шома. Тук съм критикувала редовно Шома последните 3-4 сезона за съвсем конкретни и хронично застопорени и не поправящи се неща. Но туй негово сега вече е прекалено. То дори не върви и да го критикувам вече в ситуацията в която е сега. Да си вземе запас ориз и там без каквото друго не може, да си стегне куфара и да иде при треньор, иначе ...по-скоро ще се счупи преди каквото и друго  Tired. Това на волната бе гротеска.

# 197
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Харесва ми да гледам Жубер и Ламбиел като треньори. Изглеждат ми "пораснали". Grinning

Альона много ми харесва с каква увереност изпълнява троен аксел.

# 198
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Като прочетох Zemfir@ сега за Жубер та се сетих нещо. На първия етап май Жу го нямаше, беше си само Каори. А сега с матрицата на Каори и Жу на място , мърморех колко готино би се получило на галата да извадят тез двамцата заедно на матрицата. За Жу това е емблематична музика все пак  Laughing, а Коари ни я припомня по много добър начин след дълга пауза. Мисля че отдавна не я бяхме чували по състезания.  Simple Smile

*Elena*, връщам се малко назад, по твоите писания, че сега имам вече време за повече. Та ми стана мило и  Simple Smile като те четях. Позната картинка от личен опит един вид. Аз към момента съм следния тип зрител:
1. Нямам любимци. Защото всички са ми любимци. Но все пак в тоз термин имам хиляди подкатегории  Wink, малки, големи, по-големи и т.н. любимци  Mr. Green. Но важното е че уважавам труда на всеки един фигурист стигнал до състезателния лед. И не забравям какво коства дори "най-обикновеното/базовото нещо"- да събереш две програми като елементи и да ги изпълняваш.  И не забравям и екипите които стоят до фигуриста в този му труд-треньори, родители и цялата останала група специалисти с които се "спречква" фигурист решил да се състезава. Аз мога да си критикувам, че и понякога много ама то е с добро и най-вече от това че не се вижда нещо очевидно а се продължава без стремеж да се поправи грешката/ недостатъка. И то най-вече за това , че ми е ясно че се подлагат на големи физически изпитания, доста далече от здравословното и при всичко това да се тъпче на място с едни и същи грешки някак си е .....доста тъпо.
2. Като теб и аз не съм се засилила да обувам кънки и не ща , по причините които си споменала.  Simple Smile Hug
3. Умишлено, въпреки големите възможности в това отношение при съвременния достъп до информация, не съм се задълбавала в големи технически детайли и правила. Но считам че ми е излишно, повече от това което си знам към момента,  тъй като аз дори не съм се качвала на кънка. А теоритици достатъчно подозирам сред съдиите. Такива дето никой нито ги е виждал нито ги е чувал на лед. Но имат самочувствието да съдят  Rolling Eyes.
И въпреки вся и всьо във фигурното в момента, продължавам да съумявам да го гледам като спорт и изкуство. На приливи и отливи като ефективност ми се получава, но общо взето успявам да държа туй положение пред екрана  Laughing

 Embarassed вярна на многословието си  и "Мара подробната" ще попиша впечатления от третия етап по ред.

Последна редакция: пн, 04 ное 2019, 11:36 от Шошулчо

# 199
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Аудиоинтервюта с руските участници на този етап https://www.youtube.com/channel/UCDUtVEy6dcIS0NsC9Uex8hQ/videos
Аудиоинтервю с Кевин Еймос

Моите впечатления по-подробно:
Мъжете в общи линии не за похвала на този етап. Няма изпълнение цяло за похвала а няколко отделни момента в няколко програми се получиха добре и толкоз.
Скрит текст:
Шулепов ми се искаше да се бе подготвил повече за този старт, още повече че като го видях се сетих кой е. Факта че го помня от 2 национални руски първенства ми говори че е бил интересен и можищ на тях. Самохин е с изчерпан картбланш при мене. Ромен кратката я върза общо взето като за него но волната ... типичния Понсар, то криво , то по леда. Надо отдавна ми е в една друга , несъстезателна категория и се чудя редовно как стига до гран-при все пак той. Но знам че неведоми са пътищата в ISU. Туй последното полу на майтап, но той и Сотскова ярък пример как куцат не от вчера правилата на ISU за подбора в серията. Но това е една отделна голямааа тема. Peace Воронов няма да го критикувам, той все пак ни е ветерана тук, ясно че скоро няма да го виждаме на състезателния лед, а към момента Сергей показва това което може, не по-малко.Хиваташи на кратката му разочарова , защото очаквах повече, направо стабилно изпълнение, а той показа копие на съотборника му Джими Ма, само дето Хиваташи не е Ма. Волната така и не я разбрах, къде е костюма, къде е Петрушка и къде е Томоки. Морис за него си приличен старт направи но той има потенциал за много повече технически , че и още малко в останалото но като няма амбиция, но като не ще .....
Кевин е някой който сам по себе си и в  съвкупност със съдийството ми докара единствения но пък голям афект на това състезание. Че  еле и ревльов театър за капак  Stop. За какво sb на волната въобще идеше реч, това направо ме  Rolling Eyes а аз още от кратката с него бях така. Кевин на този старт нямаше нищо общо с Кевин от Autumn Classic. Че и медал му дадоха  ooooh!. Надявам се повече такива оценки без покритие да не получава , че и аз съм човек и колкото и да се старая съдийските и сие простотии да не ги трупам на сметаката на състезателите ...... Коментара ми за френските левенти на този етап мога да го изчерпя и с това че , на мястото на мосюто не бих поканила на галата Ромен и Кевин , както не е поканил Беранис и Серна. А и аз тези двечките щях да ги включа в галата. Peace
За десерт Шома, Нейт и Самарин. За наш Шома вече пописах. Сега по чуденето ми защо след като има там все представители от японската федерация поне един не седна до , не обслужи състезателя "на дивана". На техния фон като пълен контраст наш Морган Сипрес помагаше на целия френски отбор , че и медали раздаде човека  Simple Smile.
Саша Самарин ще го хваля. И то за цели 2 неща. А на него рядко му се случва дори за едно и то при това че ми е любимец  Mr. Green. Та Самарин показа чудесен 4 луц-3 тулуп а аз имам слабост точно към тази комбинация, ама наистина много красиво се получи на кратката специално, на волната бе ммм как да го кажа, по-редови се получи. Поне от  ъгьла под който ни го дадоха снимачите на нас пред екрана. Какъв му е на Самарин техническия контент ясно от протоколите, какво му е веруюто и на треньора също ясно от интервюта. Не го намирам за рационален, но си е тяхно право. И голямо предизвикателство да гледам Самарин особено на волната до края. Второто нещо за което хваля Самарин е че нейсе някаква идея повече се видя как той вече няколко години работи с Ramil Mekhdiev извън техническите неща . Е нейсе пролича. На кратката повече. На волната ясно че след първите 3 елемента останалото до края бе на волеви и фотосинтеза.  Stop ноооо това не значи че без окото ми да мигне и без да има нужда да се тормозя да събирам/вадя "тез булетите в гоето"  Wink на Самарин ще му сложа втора оценка два пъти или близо два пъти под техническата. Всичко в повече там от съдиите е нонсенс  Peace. Иначе и този сезон съм съгласна че музиките са адекватно за него подбрани и в двете програми.
От Нейтън не очаквах повече. И затова съм в мир с това което показа и се получи. Пак ще се повторя, че той като дава интервюта ако не в прав текст, то м/уредовете , аз се чувствам предупредена и уведомена какво да очаквам. На база двата му старта и това че следва финала и на това какво показа Юзу преди седмица аз ако съм на Чен ще се примиря и няма да се силя на ФГП. Ще се съсредоточа над обичайните 2 старта националното и СП за него. Това всичко предвид вся и всьо около нашия сериозен студент. И така и вече ми показа 3 салта на гали от както е почнал сезона и всеки път се  Close ooooh!

Спортните дуети се стараха. На кратката видяхме 2 чисти изпълнения, на волната всички с грешки но имаше силни изпълнения.
Скрит текст:
Тук взаимни двубои м/у двата руски дуета и м/у двата американски. И на техния фон все пак Мириам - Северин решиха нейсе да покажат нещо в предимен плюс за първи път в сезона до тук- на волната. Хайде дано това е някакво конструктивно начало за надграждане в сезона за тях. Че до тази волна изпълненията им от началото на сезона не бяха за гледане, ама хич  Whistling. Седнах да гледам немския дует с любопитство и гледката не ме изненада за жалост а потвърди изначалното ми мнение че целия този тим просто излишно се мъчи след като изначално там по параметри няма съвместимост  Confused. Двата американски дуета- заедно и на първия си старт в серията- показаха горе долу същото и този път. Хевън-Брендън повече неща от елементите чисто , скокове се получиха, показаха че не това не е било случайно първия път. Всичко това ме радва. Но от тук нататък по големия им недостатък към момента, нямат стил, вид, линии, хореокултура-всичко това са позагубили в дългата пауза а бяха достигнали именно до това преди голямото прекъсване. В момента са нищо повече от "една безмислена акробатика под първата музика от плеъра им " образно казано. Не вярвам този сезон да обърнат внимание на това, тъй като току що се "съживяват". Кейн-Ледук дано направят анализ какво се случва на последните им два старта  и да са лесно поправими проблемите. До тук без да съм видяла още Тара-Дени, Алекса и Крис са най-добре въпреки и техните множествени колебания на първия им старт.
На този старт за първи път в серията 2 дуета от "младоците"- така казвам на всички които не са Тарасова-Морозов на руския спортен фронт. И почна моята мъка защото тук 2 от "младоците" в пряк двубой а всички до един от тази група са ми големи любимци, всички проследени плътно от при юньорите. Интересното е че всички дуети от тази група имат индивидуалност, различни са един от друг, при различни треньори са и всички са сравнително добре със състезаването като за пресни сеньори. И това се дължи на силната конкуренция и същите им тези двубои още при юньорите. Съгласна съм с Даря-Денис че изпълненията им тук се получиха реципрочни по качество на тези от първия им старт в серията. Тук кратката бе по-добре от волната. За впечатлението ми от тях , какво са вършили в м/усезона и над какво работят сега писах първия път-едновременно над всь и всьо. Този път за Мишина-Галямов повече а те и дебютанти все пак. Мишина е това момиче което с два поредни партньора стигна до върха при юньорите. От както са с Галямов последните 17-18 не си спомням сега програмите но от програмите им миналата година и сега не съм във възторг- от музикалните избори до хореото плюс дори облеклото. Пуфтя в това отношение вече втори пореден сезон. Губят по тези параграфи. На волната тук се мереше кой колко сгреши от двата руски дуета. Съдиите прецениха че грешките на Мишина-Галямов са по-малки и ок , мир да има. Честит им първи старт от този ранг при големите и с първо място, браво. Чака никак лек като състав втори старт в серията, но това ако няма някакви китайски форсмажори, а дано няма  Praynig. Даря-Денис с 2 втори места би трябвало да са на финала но да изчакаме до края.
Готино награждаване се получи точно на спортните дуети. Съвсем друго е когато медала ти го връчи себеподобен и то такъв който познаваш и по който лично се мериш, а не някой себеподобен "от архива" да речем. Добре е че Самаранч се прехвърли на цветята. Сещам се че миналата година на взетите с руските юньори аудиоинтервюта на въпроса кой от съвременните спортни дуети при сеньорите най им харесва, отговаряха масово Ванеса-Морган, та на им сега Морган  Laughing. Френския мосю що инструкции му направи на Сипрес преди да почне церемонията  ooooh!.
Това ме подсети за тез снимачи. Не ми хареса снимането на самите състезания. Само за кадрите "зад сцената" от загрявките ги хваля. Но за изпълненията и повторенията -слаб 2 , особено на фона на първите 2 старта. Виж на галата се представихя добре, да ги похваля за нея. А и нейсе беше гала не на свещи.

За танците преди дамите, защото не стават вече и за десерт при мен. Признавам че не съм гледала първата група на кратктата но така като гледам настроя ми няма да събера желания да наваксам с нея до следващия етап. Втората група на кратката и самата волна гледах но доста разсеяно, фокусирайки се само на отделни дуети. Те са Рийд-Амбрулевичус, Наталия-Максим , Шарлен-Марко и Габи-Гийом. Харесвам програмите на първия дует а и те се стараят и напредват. Полския дует видях с правилно решение да се върнат и то към тяхна силна волна програма предвид случилото им се в м/усезона. С Шарлен-Марко за сега мърморя че нещо и в двете им програми не ми достига а и Марко с фиксирана ръка ме изнанеда, евала че се справят добре със ситуацията, на волната специално гледах, как щадят ръката и Шарлен се старае за двама. Волната на Габи-Гийом не догладех дори до края, бързо загубих интереса. Подозирам че до края на сезона ще си остана с изпълнението ѝ на френската контрола, там ми бе интересно и догледах до края.  При тях съм зрител на кратката, пак е нещо. Толкоз за танците.

На финала дамите
Скрит текст:
По ред на крайния резултат. От Сотскова очакваното от мен представянне, даже за една идея по-лошо се бях подготвила. Беранис се стара, както и да го погледна гледам я винаги с интерес защото е своеобразна, особено на леда. Желая ѝ светли периоди от травмите ѝ за трениране като хората щом продължава. Шираива в групата на съотборничките ѝ които не са във форма. Не помня много добре какво бе Серна миналата година на този старт и ме мързи и да проверя но ми се струва че сега бе по-силно състезание за нея. Но има бая неща за оправяне още базови. Шот след като ме изненада на Небелхорн с формата си , сега обичайната Никол. Прескачам Уакаба и стига до Ендрюс, която за себе си добре и не повече.
Останалите 5 симпатяги друга лига , така че в друг абзац  Wink.
Уакаба този път не можа да повтори подвига от кратката на първия старт в сериата. На фона на всичките ѝ проблеми се получи закономерна картина. Мълча, мърморя, съжалявам и чакам търпеливо. Вече не помня от кога.
Каори трябва да се приведе във форма, не знам причината/те за това ѝ състояние към момента но не трябва да позволява това да се задълбочи, грешките се увеличават и разнообразяват от старт на старт. Тя стабилни 2 програми е чудо да направи но все пак аз това чакам а не ....това което ми показва от началото на този сезон. Аз едно чакам а получавам друго от тази моя любимка.  Confused
Марая един от двата големи положителни момента в състезанието при дамите. Е много ме зарадва. От кога мърморя че може. Ето че направи 2 стабилни изпълнения на едно състезание и воала. Аз и на Небелхорн я гледах но там с кратката някакъв "алпийски гаф" та така и без картина останахме. Така че и двете и като хората, браво. Два старта в сезона до тук и два медала , че първия бе и златен. Ето пример как сериозно работейки над себе си по всички направления и въпреки че не е тийн, човека пред очите ни ,особено последните 2 сезона и картината до тук от настоящия, как прогресира и надгради очевидно и чувствително. Евала му казвам на това, целеустремена Марая, подреди си главата. Голямо браво.
Загитова за първи цял старт на екрана ми този сезон но не знайно защо имам не кратък коментар. Кратката виждам за първи път, за волната е втори на екрана ми. На кратката отчетох музиката и общия вид като за първи път. Но на волната вече всичко избуя. Предполагам че е имало голяма заетост извън леда в м/усезона при Алина и не се е готвила както и колкото обичайно. Но на волната все едно гледах Загитова в Кармен 17/18. Ама 1:1 недостатъците ѝ от тогава. А миналата година имаше положителна промяна относно тях. Направо студен душ ми бе гледката. Мда, да видим как ще е нататък. Напуши ме смях все пак , че се води че това е друг образ-Клеопатра пък то ала чиста Кармен. Но те братовчедки  Mr. Green. Така или иначе неясното при Загитова е едниствено какво ще реши тя в близкото бъдеще относно себе си , останалото ясно, тя своето и взе и получи  Peace.
Честно казано от всички активни към момента руски фигуристки тя най няма да ми липсва като приключи. Хем за това тя няма вина. Тя за мен не получи и няма и да получи шанс да се разгърне, да се развие на леда. Нещо горе долу точно като Сотникова от близкото минало.
Альона в сложна ситуация на този старт. Другите две от А-триото си бяха сами по себе си на своите гран-при премиери а Альона в дует с кака им Алина. Имаше излишно вълнение и притеснение съответно. Съглесна със съдийте че кратката на фона на Фин-трофи не бе sb. Но важното на тази кратка е че е  първата ѝ с троен аксел на състезание. Очаквам без вълнението от първия старт и сие , следващия път да е по-добре прогмата като цяло. Много се радвам че на волната не трепна и се получи желязобетонно и по-чисто при същия контент от Фин-трофи. Въобще голямо браво че устиска така цялото състезание Альона, радвам се и съм доволна  от нея.


Frank Carroll
Gabriella Papadakis and Guillaume Cizeron
Julian Yee
INTERNATIONAUX DE FRANCE: THE WEATHER OUTSIDE IS FRIGHTFUL23 .
Alexei Yagudin

Последна редакция: вт, 05 ное 2019, 11:52 от Шошулчо

# 200
  • София
  • Мнения: 1 139
Шошулчо, 😘.
Много са ми интересни изчерпателните ти коментари, радвам се, че има с кого да се вълнувам тук.
За Алина, тя си знае какво иска да прави по- нататък. Каза на няколко места, че вече, след миналогодишното Световно си е доказала, че може да преодолее себе си и вече може да си позволи да се наслаждава на пързалянето, без да се притеснява за медали. Това също е директно свързано с факта, че вече не е на нейните плещи главната отговорност да печели злато за Русия. Усещам по всичко, което казва, че появата на трите нови синиърс, не само че не я притеснява, а я облекчава един вид. Знаете как са руснаците със спортните постижения. Аз затова и толкова ги обичам, но да си в центъра на това е страшно задължаващо, не е като да гледаш отстрани. Като нейна фенка, бих се радвала да спечели нещо и занапред, но най- вече искам да е здрава и в добро състояние. Няма какво да доказва за мен.
Това състезание във Франция имаше доста по- строги оценки, но са позакъснели, след години на овърскоринг, тимът на Тутберидзе са свикнали да имат максимални резултати и се разочароват на по- ниски. Видя се при Альона след кратката. Сега, това е любимият ми руски екип, съвсем пристрастно искам да печелят всеки път, но за здравето на момичетата, най-вече, трябва да наблегнат на техника, която ще издържи и след като минат пубертета, защото повечето й девойки на Етери, издържат по две- три години и това е основателна критика към нея.
Анна, Альона и Саша са много талантливи, много целеустремени, не искам да изчезнат след две години, когато новата "реколта" дойде.

# 201
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Алина ми напомни за Кармен на ОИ и по това как "спаси" волната си след грешката в самото начало на луца.

За изчерпателни не знам но за многословна съм  Blush. Еми като всички са ми любимци не върви един да спомена а други не. Та така ...  Laughing

Относно строгостта на оценяването на дамския турнир. Постфактум разбрах че в техническото трио е бил г-н  Jeroen PRINS технически контрол. Този Принс го помня мнооого добре от един старт миналия или по-миналия сезон. Дали не беше на Skate Canada  Thinking, не ми се рови сега. Но така се беше взел сериозно с функцията си , че ги направи на пух и прах едва ли не състезателките до една. Помня че питах търсачката кой е тоз принц но тя нищо за него и кънки не показа. Силно го заподозрях че ми е авер, такъв дето кънка не е обувал в живота си. И някъде миналото лято на видеата на ISU от конгреса помня че бе активен тоз холандец но бях на противоположно мнение от това дето изрече. Та така тоз г-н Принс бих го извадила на леда в кънки  и да се обоснове.

Piper Gilles

Постфактум разбрах и за сериозността на травмата на Марко Фабри. Голям герой той и Шарлен при тези обстоятелства да покажат това което се получи на този старт. Видях че протезата изглежда сериозна на вид но реших че е нещо доста по -малко от това което се казва.

Ето един материал който да ни припомни добре за Бриан Жубер и Матрицата:
«Матрица» Жубера
 Blush Whistling признавам че съм забравила този костюм на Жу. Помня един събирателен образ от Жу като състезател и на леда, отделни моменти/като насложени една до други снимки от най-различни моменти в дългата му кариера но точно този му черно-зелен костюм не. Е чудесна комбинация са с Каори значи и колко готино щеше да е на галата да направят нещо заедно , дори и за съвсем кратко по темата.
Докато ние се разсейваме с гран-при си текът една камара турнири Б и прочие. Ето за подвизите на наши фигуристи на Icelab International Cup
https://www.beautyinsport.com/dva-zlatni-i-obshto-pet-medala-za- … uristi-v-bergamo/
Местим се от Гренобъл в Чунцин.
Четвъртия етап претърпя големи промени в състава си и направо чудо, че сега преди старта е пълен етап все пак. Браво на отговорните за това.
Комнетара ми по състава:
Скрит текст:
Мъже От домакините напълно познато ни трио- Бо с втория си старт в сериата, Хан Ян след дълга пауза-от ОИ до сега- отново ще видим на леда и Хе Джан който гледахме като дебютант миналия сезон. Малко лирично отклонине но се сетих че този сезон на гран-при се появи млад 14годишен китайски фигурист с доста добри умения във втората оценка. Без Бо другите двама за първи път на екрана ми за сезона. Съседа им  Chih-I TSAO също- да видим как върви борбата със скоковете при него, миналите дни е бил на Asian Open и дано е в някаква форма. От другите им съседи ще видим Лазукин, Ча и Танака с вторите им стартове на серията. Очаквам с интерес от това трио най-вече Кейджи на фона какво се получи при първия му старт. Хайде да ни покаже че не бе еднократна акция. По традиция си имаме и дебютант, не ниския левент Орцел вече при сеньорите, добре познат ми от юньорите. Пулкинен и той в тази група но поне вече е с втори старт. Останалите трима Рицо, Кери и Месинг също за вторите си стартове на серията. Честно казано тук са се събрали все "Валидоли" но да речем Бо ми се иска да се стегне у дома, Кийгън също може да се пребори за пиедестала, Кейджи да повтори акцията си, Пулкинен при този състав също с шанс за подиум. Предвид това какво ни показаха до тук в сезона напълно отворено състезание мисля че е това. Всеки има шанс за нещо като медал, че и да блесне някой неочакван.
Дамите Домакините с 2 дебютантки, Хуни Чен за серията но сме я видяли на СП 2019, а И Джу за първи път на екрана ми. В профила ѝ актив само от Sofia Trophy 2019- наш човек значи  Simple Smile. На третия етап бяхме без корейки , така че тук двечки- Йонг Ю получи втори етап след успеха ѝ в Канада. Yujin CHOI може би ще се сетя коя е като я видя, активист при юньорите с дебют на гран при. Останалите 8 познати ни. Крейн и Самодурова ще видя за първи път на екрана ми този сезон, не, Софя я видях отчасти на Ломбардия но ме потресе с една рокля и бързо приключих гледката, налегнали са я проблеми. И Кристи , Анна, Амбър, Марин, Елизавета с тук за вторите си стартове на серията. Анна и Елизавета пак заедно- за трети път до тук в сезона и имат да решават сериозни задачи всяка за себе си. Нейсе ще видим и Сатоко Миахара с първия ѝ старт в серията. Видях я на Classic и ѝ стисвам силно палци да ѝ се получат 2 чисти изпълнения. Пак с 2 добри/силни програми.
Спортните дуети Домакинското трио-тежката артилерия- Суй -Хан за първи път този сезон, Пън-Дзин и Тан-Ян за вторите им гран-при стартове. Тук като цяло повечето  останали дует с първи стартове -без Люба-Чарли. Tae Ok RYOM -Ju Sik KIM видях на Небелхорн с 2 нови програми. Никол-Матео и Тара-Дени ще видя за първи път. Ефимова-Коровин вече видяни 2 пъти този сезон. За разлика от първите 3 старта тук пътя е предоставен на домакините.  Simple Smile. Да видим кой ще ги конкурира силно тук.
Танците Изненадах се да видя в списъка Комацубара-Колето - мислех че паузата предвид случката ще е по-дълга, дано не се изхвърлят. С втори старт за серията са Кейтлин-Жан Люк, Чок-Бейтс, Лорънс-Николай , Евдокимова -Базин и Чен-Сун. Ван-Лю получиха добри оценки на Финтрофи а преди това ги видях и на Непела, те отговарят за лебедите ми този сезон  Wink. Го-Джао ще се сетя кои са като ги видя.  Синицина-Кацалапов и Скопцова-Алёшин ще ги видя за първи път в сезона.
Съдиите толкова силна акция от началото на гран-при ми спретнаха да ме гонят изцяло от танците че не мога да разбера какво става. Такава вакханалия в интернет ерата на фигурното аз не помня. Шашнаха ме направо  Mr. Green и са на път ....

Последна редакция: ср, 06 ное 2019, 09:41 от Шошулчо

# 202
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Ice Talk Recap of Internationaux de France and Preview Cup of China with Nick McCarvel and Jackie Wong и кратко но интересно интервю с Миша Джи.
Кратките ISU видеоинтервюта с победителите на третия етап - https://www.youtube.com/user/SkatingISU/videos
Да завършим с  Laughing третия етап преди да минем на четвъртия
Круиз «Гран-при 2019». Международный порт France  И дано има ютуб записи на китайския етап за авторката.



Таблицата
K&C зоната https://b.radikal.ru/b09/1911/7e/2a8fda56b898.jpg
Начало с танците и финал със спортните  Laughing
Обзора на ISU

Интервюта:
Лорънс-Николай
Кейтлин - Жан-Люк
Тарасова-Морозов

Последна редакция: чт, 07 ное 2019, 10:41 от Шошулчо

# 203
  • София
  • Мнения: 27 142
Аз най-накрая сколасах да изгледам, уф. Днес бе следобеда на фигурното пързаляне, хаха. Много им се радвам на Тубето, добре че качват всичко. Е, имам и руския тракер. Липсва ми Боричев, но Евроспорт стигнаха дъното.

Общо взето без изненади, ще бъда максимално кратък, че кервана вече е в Китай.
Страшно много се радвам на моята нова любика, Альонка сладуранка Косторная. Точно в това момиче е бъдещето на този спорт и в такива като нея. Единствената жена, която съм виждал да изпълнява тройния Аксел с такава лекота, а е нещо ново за нея. Толкова високо скача, че имам чувството, че и 4 оборота ще направи, нямам думи. На волната особено бе нещо страшно. Красота. Когато гледам японките да скачат троен Аксел и в миналото и сега винаги е на кантар, 50 на 50 дали ще стане. Като гледам Косторная все едно гледам рутинен 2 Аксел. Не виждам как ще сбърка просто този скок.
Като компоненти е много напред с материала и има още много, много потенциал там. Жалко, че другите две с тези четворни са недостижими, но ще видим... Альона ги е била като юниорка, защо да не успее и като сеньорка. Wink
Марая много ме радва този сезон, най-добрия и сезон до тук и стискам палци да е все така и на ФГП и на националното. Бел и Тенъл са много силни до тук, но искам на СП да ги видя...
Загитова свърши с курса, това и беше. Оттук-нататък ей така за спорта и от любов към фигурното може да го кара, да видим докога.
Каори, Каори… тц тц тц, докога??? И там се зацикля.

Нейтън не е в час нещо за началото на сезона, но ще видим може би стария Нейтън за втората част от сезона, на НП и СП. Но дори и такъв Нейтън побеждава с лекота всички останали, като изключим Юзу.
Т.е. налагащия се лош извод е, че не виждаме нещо да се променя при мъжете, някой да се развива и надгражда, да идва нещо свежо и силно от юниорите. Някакъв нов полъх.
Кевин не бе за тройката за мен. Браво на Самарин, събра се, макар за него това да е изключение от правилото. Аванса от кратката стигна за 2-то място, но много 'хайп' нещо за местното момче... Шома??? Неговото вече е паталогично, уф Sad Някой в Япония явно много го мрази... Ами смени щаба бе човек?! Пробвай нещо ново. Дай си един сезон почивка. Нещо там...

Габи и Гийом изригнаха с ритмичния и много приятно се изненадах. Волната е трудно търпима, 'нон-сенс' Но и този сезон като гледам ще са без конкуренция или нищо ново под слънцето. Само че недоумявам за какво изобщо излизат на леда. Според мен трябва да направят една пауза от два сезона, за да се завиши интереса после към тях, на съдиите също ще им залипсват и да изригнат мощно за олимпийския цикъл. Защото ако до Пекин не пропускат сезон, то те ще омръзнат и на самите себе си и накрая от чисто психологическа основа или ще са самопобедят (може пак да и падне някоя част от трикото на Габи примерно) или съдиите ще ги накажат и пак ще има плач и ревове. Канадците много правилно уж се отказаха от спорта и хоп после се върнаха с гръм и трясък за олимпиадата и това шокира всички и най-вече самите французи. Според мен и те трябва да направят същото, защото иначе златото може да им се изплъзне. А на тях друго не им трябва повече...
Доволен съм от моите хора, Мади и Ивън. Ох, Мади като я гледам с този пронизващ поглед с който гледа Бейтс и се разтапям, хаха. При тях борбата ще за 2/3 място този сезон в топ състезанията. Но как ще ги наредят съдиите тез 4 двойки с големите претенции след недосегаемите (все още) французи никой не може да каже, не мисля, че и съдиите имат ясен поглед и отговор.

# 204
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Diavolo, значи си готов за втория старт на Чок-Бейтс в гран-при веднага  Simple Smile.
Мда, мъжете към момента без Юзу и Нейт са разпиляна дружина. Все се надявам да се постегнат. Шома все пак ми е най-неясната мистерия сега сред тях  Thinking.
Аз съм "за" паузи и съм съгласна за Габи-Гийом.
Гледам снимки от Чунцин и едно ми е ясно , чака ни много червено  Mr. Green. А и съм в настроение, защото имам достатъчно лебеди на този етап , че и на галата дори  Laughing

Въпреки че знам какво ме чака от снимачите на двата азиатски етапа и се подготвям предварително..... те всеки път надминават себе си  Rolling Eyes. Явно този етап ще ми е за отдих, не се гледа така фигурно, сори. Кратките танци и дами поглеждах от време на време за да не гледам какво и как се снима. На музика и протоколи ще "гледам" турнира явно. За капак и състезателите са масово унили нещо. В залата е сумрак, леда е сив. На танците в началото ме среснаха  Shocked, дойде ред да излеза първата петорка и настана .... Rolling Eyes буз думи останах. На следващите 3 такива ситуации подготвена та махах звука и не гледах  Tired. Само един въпрос имам към азиатските етапи. Кога ще вземат да показват и скоковете в синглите от тавана? Туй ме е съвсем сериозен въпрос  Stop
След Гренобъл особено тук контраста е голям къде е публиката, то така е винаги в китайските зали откакто гледам и ако бях на публиката щях да използвам ситуацията да бомбардирам съдийския корпус без да искам с туй дето хвърлят на леда.  Mr. Green Wink

Последна редакция: пт, 08 ное 2019, 13:49 от Шошулчо

# 205
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Четвъртия етап изгледан. Мака и с много труд- да преживявам творенията на снимачите  Whistling. Отзад напред. На галата много готин момент се получи когато благодарение на Гуаризе видяхме и Пан-Тун в кадър  Grinning . Домакинитесе стараха с осветлението , аз доволна съответно, Кийгън, Жан-Люк и сие на линия, Ю хваля че на втората си гала изпълнение различно от на първата, така се прави  т.н. Галата не бе лоша.
По състезанието повече ако ми се отвори парашута с време идните дни.

Интервютата с руските участници - https://www.youtube.com/channel/UCDUtVEy6dcIS0NsC9Uex8hQ/videos

# 206
  • София
  • Мнения: 27 142
Аз днес някак си криво-ляво успях да изгледам кратките програми набързо.
Утре живот и здраве и волните.
Нещо бозав малко този турнир ама нз, все пак си ни е любимото фигурно. Wink

мъже
Много падания при мъжете, уф.
Иначе Хан Ян много ми хареса, бравос. При Танака не сработи четворното комбо, а и като цяло днес не бе Ок. При Пулкинен отново четворния не е Ок, ама всичко останало е отлично. Добро е момчето. Ча пълен провал, уф.
Наш Рицо толкова добре започна и така ме хвана яд на това нелепо падане при лудза, ех. Още като скочи и завъртя оборотите си казах, че ще падне. Лош подход. Чарли Чаплин явно ще е така тоз сезон. Жалко.
Боян се събра след тежкото падане и ми хареса как изнесе програмата след това. Така го искам, да се бори.

жени
Ю се сгромоляса. Ами рискова е и кратката програма. Добре, че комбото влезна. Анна се справи доста добре с плануваното. На волната вече ще е голямата атака.
Наша Сатоко. Гледам я за първи път през сезона. Много ми импонира всичко видяно. Музика, съчетание, предатавяне. Ето това вече е женско фигурно пързаляне. Жалко за леката грешка при ритбергера, но това не е толкова важно в случая.
Самодурова никак не ми хареса. И нея гледам сефте. Сериозно разминаване между музика и пързаляне. Синхрон? Амбър ми хареса. Поредната американка с мисия през този сезон. Опитват се да отвърнат с нещо и доколкото могат на японско-руската диктатура. Борят се.

спортни и танци
За първи път гледам през този сезон великите Вънцзин Сюй и Цун Хан и съм много доволен от видяното. Големите са си големи.
-
Синицина и Кацалапов ги гледам за първи път този сезон. Отива им да се ‘реят‘ по леда и под дъжда... Wink Дадоха сериозна съдийска заявка, аз лично чак 85 пункта не бих дал, но като цяло ми харесаха наистина.
Моите хора ми се стори, че при туизлите в кратката бяха разделечени повечко от нормалното.

# 207
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Мда, Diavolo, съгласна, точно казано - базов старт.
 
Относно Бо може по-смело да подходиш към волната и то до самия край  Laughing,  луца се появи там, макар и единичен. На мен падането му на кратката още в началото ми взе цялата концентрация и не помня даже какви ги твори до края -тюхках се на ум през това време Whistling. Светлите  моменти в мъжкия турнир за мен  бяха: Хан Ян , Бо че намери все пак луца си на волната, Месинг въпреки грешките, Рицо че реши да заложи на сигурния тулуп и на това което му се получава към момента стабилно а не ....Тук двама фигуристи от състава са на етап 3А. На Chih-I TSAO по един аксел му се получи и на двете програми но след това останалото "потоп". Та така левентите. Нито една чиста програма, туй е положението.

Защото проверих. За Бо това е първи златен медал от гран - при. И един път до тук е стигнал реално до ФГП. Ниско КПД има Бо и това е  Crossing Arms.

Последна редакция: пн, 11 ное 2019, 20:00 от Шошулчо

# 208
  • MJF
  • Мнения: 8 571
Смятам и другите три дисциплини този път извънредно накратко да ги мина. Оправданието ми е снимането  Wink Mr. Green
Дамите  
Скрит текст:
Дамите в унисон с мъжете този път се отплеснаха също бая да 'творят". По протокол а и наяве на кратката 2 чисти протокола а на волната един. Най-чисто протоколно Лиза на този старт. Гледайки пиедестала тук му друснах голямо мърморене. З съвсем различни фигуристки. От слабите и силните звена на Сатоко и Лиза ще се получи не идеалния а направо свръхидеалния фигурист. Анна малко една такава никаква/странна група за мен , дето освен ултраелементите другото ....твърде много недосатъци. Yi ZHU-американска китайка, в треньорския състав наши хора, не ме впечатли но да видим нататък, дебютант все пак човека.
Кратката програма от началото на гран -при за първи път ми бе предизвикателство за гледане при дамите на този старт. На волната същата картина но поне като е волна ми е по-логично да погрешат.  За това и не по ред и не за всички  Blush Peace.
Марин сега без скоковете виждам от всякъде какъв добър фигурист във всичко останало е Confused. Амбър Глен реално със SB кратка и напълно очаквана карина на волната. Признавам че от Самодурова като цяло очаквах и по-малко от показаното, Софя се бори в рамките на своите възможности. Голям хап се оказаха така близки и два гран-при старта на Ю, тепърва опит с такива неща явно ще трупа. Акселите въобще не бяха с нея на този старт и сили като цяло не ѝ достигаха. Да проследим нататък какво следва от нея. Лиза сама проигра шанса си за ФГП. Кратката ѝ бе най-слабия старт от началото на сезона. Гледайки контента на волната , Лиза и сие продължават да се борят, върнаха на този старт волната от миналата година. Да видим. Сатоко на този старт с Баркел. На волната във втората част силите на скоковете недостигат. Дано Баркел успее да помогне по слабото ѝ звено. Останалото много добре. Чака я още един гран-при старт. Лиза приключи с ГП а Анна се готви за ФГП. Анна нямам с какво повече да я изкоментирам. Някакъв голямо мечок запомних покрай нея. Чесно казано, заради снимачите на този турнир понеже стигнах до протоколите, та съм удовлетворена че в протокола на Анна на волната виждам отметки. Аз нейните четворни и преди и сега трудно ги виждам като такива. Колкото и пъти да се връщам да ги гледам на повторение.
Спортните дуети
Скрит текст:
Както и очаквах домакините взеха своето на този старт, минахме без драми в това отношение. Изненадаха ме приятно Никол-Матео защото очаквах на този старт по-малко от тях. Ефимово-Коровин към момента са най-големия валидол от руските младоци , такива си бяха и такива си остават, докато някои от другите вече усвоиха стабилност на старт. И двата дни не им беше до скачане. Тан-Ян на първия си старт в серията ни показаха грешки в поддръжките а този път на скоковете. А дано нямат зациклил се като хронична грешка елемент  Wink, така по-обнадеждаващо ми звучи от колкото да се бърка на едно и също до плюс безкрайност. Тара -Дени за първи път в сезона на моя екран и мога да кажа, че не ме изненадаха нито със знак плюс нито с минус. Tae Ok RYOM - Ju Sik KIM доста по-добра гледка бяха на Небелхорн. От видяното около леда явно нещо силно към момента мъчи Ju Sik, на волната  на волеви изкара до край програмата прилично. Да се лекуват ефективно, имат две нови програми, могат, очаквам ги занапред в сезона. За Никол-Матео писах вече, да гледат да наваксат до европейското изоставането си за сезона. Ако не за там то за СП. Ред на Люба-Чарли и първия им съвместен медал от гран-при, на Финтрофи им бе първия като дует. Радвам се. Тук в един турнир и Алиса и Люба и Пън -три от хроничните ни (не)скачачки, макар че има няма и Суй броя в тази група  Wink. Та този път Алиса не скача. Люба и в добавка Чарли твориха на скоковете също. Пън и тя в кюпа. На техния фон Суй направо скачач и половина този път.  Simple Smile
Не е никак смешно но туй е положението. Извън скоковете всички до един се постараха да са на висота. Суй -Хан с волната от миналата година, кратката не е невиждан шедьовър, прилича ми даже нещо много на самата волна. Радвам се да ги видя на леда тез двамата и дано се мине без дълги паузи поне в близкото бъдеще. Те са единствените дето ни останаха от златната предишна епоха в спортните. Апострофи за Ванеса-Моган и Тарасова-Морозов сигурно има  Peace но за мен те не са в тази група. Всеки един от тези два дуета има големи и хронични недостатъци, такива които тъпо и упорито за години наред вече така и не оправиха та .... Peace. Пън-Дзин като изключим хроничния проблем все по-уверени, все по-стилни, все по на ти с презенатацията на програмите си от старт на старт.
Танците от тук от там видяни и не ми се коментират.
Cup of China: Highlights from Chongqing
Мэрайя Белл
ISU -интервютата с победителите в Чунцин https://www.youtube.com/user/SkatingISU/videos
Chock and Bates
Kayne and O'Shea

Последна редакция: ср, 13 ное 2019, 12:04 от Шошулчо

# 209
  • София
  • Мнения: 27 142
Волни
 
Вънцзин Сюй и Цун Хан недостижими. Истинска наслада е да се гледа как се пързалят. Остава само да ‘‘научат‘‘ пустите паралелни и няма кой дори да се доближи до тях. Иначе си карат на стари лаври, в смисъл няма нещо ново като елементи, като програми, ама на този етап не им и трябва. Като набили олимпиадата вече ще е друга работа.... Но на този етап не виждам и конкуренция.
 
Ами въпреки този СБ аз искам още от Чок и Бейтс. Могат, трябва. Не съм доволен, но аз съм и максималист. И Мади да вземе да го ошлайфа вече тоз пусти туизъл. Лошото е, че май само аз си ги харесвам, но вярвам, че някой ден на тяхната улица ще изгрее слънцето.
Синицина и Кацалапов като цяло мисля, че заслужено спечелиха. Нямам кой знае какви претенции, макар че тази работа в танците ми е толкова мътна, че повече гледам за кеф и изкуството отколкото да си блъскам главата кое и как оценяват съдиите. Шоши е по-навътре в нещата.
 
Ю по-добре от кратката, но не достатъчно добра. Този аксел трябва да го овладее и трябва още доста работа в представянето на програмата. Но добре, харесва ми.
Сатоко ми се вижда в страхотна форма. И си мисля даже, че е станала още по-добра. За нейно съжаление изпусна питомното, а в момента не виждам как ще се пребори с дивото... Няма скоковия набор просто, няма шанс. Но не се предава и се раздава. Аз останах без дъх на изпълнението и. Не коментирам скоковете, прото останалото бе красота. Туктамишева си скочи акселите ама някак си в останалото все още не може да ме убеди. Жалко за провалената кратка. Анна птичката я поокастриха съдиите и с право си мисля, но този път като цяло по-добре във волната. Така като гледам обаче единствения и шанс да бие Трусова е тя да бъде перфектна в плюсчетата, а Александра да сгреши някъде. Има още много да учи в пресъздаването на образа който играе, изобщо компонентите куцат, но бъдещето е пред нея. На този етап ми е една такава недовършена във всеки един аспект.
 
Ча не ми харесва, не е във форма. Миналата година бе по-добра за него, но още е рано. Не вървят нещата и за Лазукин. Много разпилян. Слаб при скоковете, слаб в играта. Танака и той в общия до тук хор. По-слабо от предния път, но като цяло добрата му форма си личи. В този спорт е трудно да правиш поредица от чисти програми.  Пулкинен избяга от четворния тулуп и падна при аксела. После се разпадна. Много надарен фигурист, но ако не си подобри скоковете е обречен. Месинг не е във форма този сезон, но си има причини. Жалко, много фигуристи започват зле този сезон. Но задържа вниманието ако мога така да се изразя. И да пада и да не му се получават скоковете, просто много добре пресъздава образа и компенсира. Ето това умение, което не всички имат. Браво Боянееее. Напълно заслужен СБ. Много се радвам. След толкова много мъки най-накрая. Хан Ян отново безгрешен. Адмирации. Хваща окото и ме радва със стилът си. Наш Рицо някак си се пребори за третото място в крайното класиране ама едва ли от щаба му са много доволни. Не е това сезона на Матео. Не виждам да става по-добър, а обратното. А и е трети само заради многото грешки при Месин и Танака.

 bowuu

Общи условия

Активация на акаунт